Haberler

ENGELLİLER HAFTASI

Bir toplumda sürekli gelişmeyi sağlamak her bir bireyi eğitim sürecine dâhil etmekle mümkün olmaktadır. Her bir ferdin yetenekleri, yeterlilikleri ve becerileri engellenmediği sürece geliştirilecek yönleri bulunmaktadır. Bu doğrultuda toplumun ayrılmaz bir parçası olan engelli bireylerin yaşamın her alanına katılması, eğitim başta olmak üzere her türlü imkândan en üst düzeyde yararlanmalarının sağlanması en tabii haklarıdır. Toplumun her kesiminde özel eğitim konusunda bilgi ve farkındalığın oluşması, özel eğitim ihtiyacı olan öğrencilerimizin eğitimden en üst düzeyde yararlanmalarının sağlanması adına hepimize büyük bir sorumluluk düşmektedir. Millî Eğitim Bakanlığı olarak bu konudaki görevlerimizi büyük bir sorumluluk bilinci içinde yerine getirmekte ve çalışmalarımıza ara vermeden devam etmekteyiz. Yürüttüğümüz çalışmalar toplumumuzun her bir ferdine ilgi istek ve ihtiyaçları doğrultusunda daha kaliteli eğitim fırsatları sunmaktır. Engellilik bireyin kendisi ve ailesi için zorlu yaşam koşullarını da beraberinde getirebilmektedir. Bu durum ailelerin hassas ve dikkatli olmalarına yol açarken onların yaşadığı güçlüklerle baş etmeleri sürecinde de bizlere birtakım görevler yüklemektedir. Bu görevlerin belki de en önemlisi engelli birey ve ailesi ile empati kurmaktır. Bu hafta münasebetiyle her bireyin engelli adayı olduğuna, engelli bireylerimize yönelik olumlu tutum ve davranışlar sergilenmesinin önemine dikkat çekilmektedir. Ayrıca engelli bireylerin toplumsal yaşamda hoşgörü ile karşılanan, seven, sevilen, üreten insanlar olarak var olabilmelerine destek olunması da amaçlanmaktadır.

Devamı

"Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli"

"Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli"

Devamı

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli' nde neler var? Bakanımız Yusuf TEKİN' den açıklamalar: -“Türkiye Yüzyılı Maarif Modelin'de, öğrencilerimizin doğayı tanıma, doğa-insan etkileşimini doğru anlama ve afetlerle ilgili birey olarak alınması gereken sorumluluklara detaylıca yer verildi.” -“Matematik dersinde beceri odaklı, anlam ve ihtiyaç temelli yaklaşımı benimsiyoruz. Böylece matematiğin öğrencilerimiz nezdinde korkulan değil sevilen, ezberlenen değil keşfedilen bir ders olmasını hedefledik.” -“Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli, bütüncül eğitim yaklaşımını merkeze alan, beceri odaklı ve sadeleştirilmiş içeriklerle öğrencilerimizin ilgili konuyu derinlemesine öğrenme imkânı tanıyan yeni yaklaşımları bünyesinde barındırıyor.” -“Zorunlu eğitim içerisinde aynı konuyu üç dört defa tekrarlamanın ve çocuklarımızın akademik anlamda zorlanabilecekleri bilgileri çocuklarımızla paylaşmanın bir anlamı yok. Seyreltmede bütün bunları göz önünde bulundurduk." -“Eğitim felsefemiz; öğrencilerimizi bilgiye erişmekten ziyade, onlara beceri kazandırarak bilgiyi analiz edebilecek hâle getirmektir. Önümüzdeki yüzyılı, Türkiye Yüzyılı'na dönüştürmek için çocuklarımızdan hayal kurabilmelerini arzu ediyoruz.” -“Millî Eğitim Bakanlığında attığımız her adımın beraberinde getireceği olumsuz durumları öngörerek hareket etmek durumundayız. Dolayısıyla müfredat çalışmalarımızı  hesaplayarak, düşünerek planladık." -“Programlarımızda yaptığımız seyreltmeleri değişik sınıf düzeylerinde defalarca tekrarlanan, çocuklarımızın pedagojik düzeylerine uygun olmayan ve asgari müşterekler üzerinden gerçekleştirerek seyreltme sürecini inşa ettik.” -“Üniversite sınavında sorulacak soruların tamamı, öğrencilerimize dağıttığımız ders kitaplarından ve müfredattan çıkacak. Çocuklarımızın tedirgin olacakları hiçbir şey yok."

Devamı

"Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli"

"Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli" Yeni Müfredat Taslağı Kamuoyunun Görüşüne Açıldı Millî Eğitim Bakanlığınca, internet sitesi üzerinden bir hafta süresince görüş bildirilebilecek tüm öğretim kademelerindeki zorunlu derslere ait "Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli" yeni müfredat taslağı, "https://gorusoneri.meb.gov.tr" adresinden kamuoyunun görüşüne sunuldu.

Devamı

23 Nisan Gösterimiz

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı için hazırlamış olduğumuz okul gösterimiz büyük bir coşku ve katılımla kutlanmıştır.

Devamı

2024 Yılı Enerji Verimliliği Haftası (08-14 Ocak)

02/05/2007 tarih ve 26510 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan 5627 Sayılı Enerji Verimliliği Kanunu ile enerjinin etkin kullanılması, israfının önlenmesi, iklim değişikliği ile mücadele edilmesi ve çevrenin korunması için enerji kaynaklarının ve enerjinin kullanımında verimliliğin artırılması amaçlanmakta olup, enerji verimliliği kültürünün toplumda yaygınlaşması ve çevre bilincinin geliştirilebilmesi amacıyla her yıl Ocak ayının ikinci haftası, "Enerji Verimliliği Haftası" olarak tüm dünyada kutlanmaktadır. Günümüzde en temel ihtiyaçlardan biri haline gelen enerjinin, kullanımı ile Doğal Kaynaklar hızla tükenmekte, Çevre kirliliği, İklim Değişikliği ve Enerji için yüksek maliyetler oluşabilmektedir.  Enerji verimliliği ile yaşam standartlarımızı düşürmeden kullandığımız enerji miktarını azaltarak, enerji tüketiminde yapacağımız küçük önlemlerle büyük tasarruflar sağlayarak gelecek nesillere daha temiz ve yaşanılabilir bir dünya bırakabiliriz.

Devamı

TRAFİK GÜVENLİĞİ EĞİTİMİ

İlçe Emniyet Müdürlüğü ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliği kapsamında okulumuz öğrencilerine trafik güvenliği konusunda eğitim verilmiştir.Eğitimde emeği geçen herkese ve polis memuru Uğur Bey' e sunumundan dolayı teşekkür ederiz.

Devamı

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı

Cumhuriyetimizin 100. Yılı Büyük bir coşku ile okulumuzda kutlandı..

Devamı

TRAFİK GÜVENLİĞİ EĞİTİMİ

TRAFİK GÜVENLİĞİ EĞİTİMİ

Devamı

Cultural Meeting (Kültürel Buluşma) eTwinning Projesine Başladık

Kültürel Buluşma

Devamı

18 MART ÇANAKKALE ZAFERİ ETKİNLİKLERİMİZ

18 Mart Çanakkale Zaferi 

Devamı

Tarih Yazan Çocuklar

Çocuklarımız tarihini öğreniyor..

Devamı

Dünya Kadınlar Günü

8 Mart Dünya Kadınlar Günü Kutlu Olsun

Devamı

Yeşilay Haftası

Yeşilay Haftası

Devamı

Kütüphanemiz

Kitap toplama kampanyamız. 

Devamı